Super glad!! :)

Änteligen färdig för att göra mitt söndags race...

Gjort en härlig powerwalk och ättit mitt andra mål.

Så nu är jag klart med det! ;)

Dricker mitt Nyköpta Te-utan sötningmedel ( har ofta en liten skvätt sötningsmedel i mitt gröna Te då den beska smaken framkommer) Men inte av denna sorten som ja köpt nu!! =P

Grön Te, med lemon! MMM yummi-verkligen menar de är gott! :)

Körde
Cardio igårmorse med, då nerrvösiteten övertog, haha tvungen o dra av med lite energi innan ja skulle ligga ner någre timmar ju.. Kommer alltså få se bilder från igår och dagens.




Visar med pekfingret var den/dom ska sitta.
Snyggast med tycker jag! =D

;)
;PP
Säger ba FY FANNN vilken GRYM KÄNSLA!! hehe OCH ja erkänner att ja nu vill ha en till! =P


gårdagens! ;)


Tänka sig att jag gjort den. :)
nja dom fixade till tribalen, och jag åter fixxade små detaler innan vi påbörjade tattuera in dom på mig. ;) älskar den/dom. =D

Men visat FAN gjorde piss ont någon gång...

Men de vart mycket värre i mina tankar/ trode de skulle vara värre.

När han började så höll jag nästan andan. =O

När han sen börjat så tänkte jag....
Vart de bara det!? =)
Men jooo de blev värre sen men inte så jag inte klarade av det. ^^


...allt går om man bara har tillräckligt med vilja... 

men han hade inte vatt med om att nån la o skrattade i mellanåt som ja visst gjorde. ^^ 
kom på vissa områden som var mer känsligare än andra, miun tår ryckte till och jag fick skrattanfall! ^^ *asg*

 
dagens powerwalk.




ska slut skryta om min tattoo nu... :)



/morgondagen börjar med frukost sen ut o bli svettig_kardio! ^.`
sen kan dagen fortsätta med dietkosten o resten.....

Se yaa!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0