Super dag!! :))

HAHAHA! ja säger då det.... ^^

Dagen började med trötta ben eftersom träningsvärken hälsade på i morse.

redan då kunde ja allt räkna ut att powerwalken skulle  bli med tunga steg...Vilket de var MEN de värsta vart ju

absolut inte det... XD utan de var när min ena Mp3lur slutade fungera. =O NOT COOL!

JAA, då blev jag ledsen. :( mycket för att dessa lurar var dom 2paren som jag köpt o slutat fungera! ! !!!! ! !!
precis... Lite sne ble man ju allt.

*skit i de* hehe eller aa vad hade jag för val!
Kköpte därför ett par nya. Mycket dyrare, o ska vara både bättre och hållbarare, i hop so!! ^^

Skola därefter...
hem, iväg igen för handla lurar! =)
käk innan passet på exercise med sambon o Sofie! ;D 
Sjukt-kul-laddad-o beredd på att kötta!! hell ya!! 

Nu ska jag tajta till mig som bara den! ;P 

lagat käk inför veckan. förberett annat m.m 

varit på smyckenparty... Där bjöds de på lala. ;P gott men ja tog mig ett glas vatten, och lite,lite colazero. ;)
Rikltigt fina saker fanns de där. 

Hittade så passande smycken för mig... Ja så gissa att de vart svårt att inte köpa! :S 
men spenderat pengar på annat behövande så de fick räcka. ^.`



Bildrace från Exercise! ^.^
 
hantelcurl!

Yeahh baby. ;P hjälper han med den sista, helt inne i zone`en själv jue! ^.`
baby laddar upp för en ny omgång! ^.`

tricepspress bakom nacken. ^.`




;)
tsssss!

I/we had a great day!!!!
Se Ya!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0