lång, skön, o värk i kroppen!

Precis som det låter. de har varit en lång o skön dag samt mycket träningsvärk i benen..... :S wired.... Elle nja.. jag trode ba inte att jag skulle få sådan värk av ett splittat pass. Kör ju över o underkroppen flera gånger i veckan, ja typ i dag fick benen vänta, men annars ska/är de jju så.


Varit hemma-plugg i dag. Skönt!
Kunde sitta i myspys kläder o ba va med mina studier böcker. Med lite kaffe/Te o vätska till gjorde Pricken på I:et! ^.`..... Ja, de vart SJUKT skönt!!

I går morse vart jg riktigt trött. :SS så ´tog mig i kragen för att i gårkv lägga mig tidigare så ja slapp känna mig så pass döende...

Och de gjorde sussen för i morse kändes allt som vanligt igen (på ett bra diet-humör);D o ett snabbt tänkande på hur resultatet kan bli!! ;PP 

                                         


   
   *Man bli snabbt van vid sin livsstil eller rättare sagt man liver ju sitt liv så när andra ser en på
    gymmet eller morgon promenix eller what ever så tänker man inte på att man är annurlunda* 
 



Eller på hur andra uppfattar en... IAF inte jag... Får ofta frågan:
Har du inget liv?
hur orkar du?
jag önskar ja kunde.
vart kommer tid och ork i från!?


Svar: Jag brukar säga/jämföra med deras intressen vad de nu än kan vara. Men tex, du älskar ju dans? ja.
Mm...
Ja, min träning är som din dans!
Man känner inget tvång, och tar sig tid till det man vill! visa dagar är bättre än andra (gällande allt) men vänder fort för de man vill göra och åstakomma! 

hehe. Dom brukar nicka till o få ett JAHA moment ;) iaf till relateringen jag gjorde! ^^

  


Äskar min nya jacka!!=D
så in i he****tes SKÖN!!! ;P



Träffat min underbara lilla syster i dag!<3 en annan version av mig!! =P haha kan önska! ;)

Men hon ville inte stå stil o bli med på foto så jag kvickade mig allt o tog ett. ;PP

 haha hon sminkade sig o ja råkade komma med o se helt off ut! ^^


Hennes fina leggings! ;)


Min fina Mamma med! taskig kamera som inte gjorde bilden rättvisa!!!
<3<3

Sambon är förkyld, vilket ja INTE vill få besök av... så nu är han ångestfull för att trulla hemma o snora. Naw men är man dålig så är man.<3

Han värkade dock lite bättre nu påkvällen. :))


Benpasset, vader, mage i går bestod av:

Fram:
2 set knäböj-10-15reps.
2set benpress 10-15reps.
2set bensprak 10-12reps.

bak:
2set Rakamarklyft 10-12reps.
2set Rakamarklyft (isär) 10-12reps.
2set utspark i cabelcrossen 10-12reps.

Vader:
2set stående vadpress i smitten 12-15 reps.
superset med stående vadpress utan vikt.
2set sittande vadpress 12-15 reps. 

Mage:
2set crunches i rep i cabelcrossen 12-14reps
2set situps på bänk, med vikt.

i högt tempo.... ;D
Sao done!!


så ser ben passen ut ibl.a ;)
nu när jag tränar muskelkgrupperna så ofta så varierar jag övningarna mer. fun,fun,fun! =D



Håller på med att ordna upp med försäkringar, veterinär o livsförsäkringar.... Måste la tänka på att

den kostar ju en del med så Livs för.s.r är allt bra att ha! ;) På katten som skall få flytta hit! =DDD <33<3<3

......................J...a..g... läääängtarrrr ihjällll migggg!  ^^ vill ta hand om något kärleksfullt!

Ps: Tror att han ska heta Crimson. =O ;) tycks??
Han ser ju så sur ut där... =P



Baby.... =)

Har ni yttligare förslag på namn till *fisen* så skrev gärna det till mig. Tar gärna emot det! Ja, eller något annat. ^.`

Se yaaa!!! ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0