Kort uppdatering! :)

Heejjjj!

Dagen började med glatta ögon men vände snabbt, humörsvängningar är inte lätt de inte... Kännt

mig trött som f*n med i mellenåt men sen vänder det till super energi!`? hm..

Pms-störningar o smått deppig för omprovet kanske också hade med et att göra... ;)







Plus att jag änteligen har fått mitt kostupplägg nu!!!!!!!!!! sjukt PEPPAD TILL ATT DRA I GÅNG NU! ;P

Deffen  börjar jag med på mån- så vikt o lite mätning kommer ske på morognen i morgon bitte. 

Spännade o stor handla inför veckan i dag... Helt nya grejer som ska intas på dieten än vad jag är

vann vid.. hehe jaa, de finns inte mer ord från mig förutom att lyssna, lär och kör hårt!

^^ en sak till ingen gotte dag 1 gång i veckan, men kommer fira lördagen, med en ryggbiff ist. ;P



Så på gymmet i dag fick jag göra en specialare, så att säga en många muskelgrupps pass för att när deffen börjar så börja jag splitta kroppen på 2, överkroppen 1 dag och underkroppen 2dagen.



Därför kördes det en specialare på gymmet!

Körde ben både fram o bak, superset mellan vader o mage och ryggresningar, o slutligen tricepsen fick sig med en känga!! ;) 
 

Ben- Superset mellan benspark o benpress, 8set 6-8reps.

Bencurl 4set 6-8reps och rakamarklyft, 4set 6_10reps

Superset mellan vader och mage, vader 3set o mage 4set, 6-8reps.

Triceps, 2 övn första pusch down 4set och 6-8reps

Trceps Extention bakom nacken med hantel!! hehe lite andra bullar i dag. 
(detta fredags pass vart grymt skönt) =PP
 

Skit trött nu så ja hoppas att ja ej glömme nåt nu! ^^ 


Bilder: 


 Vill så gärna bli hårdare nu! ;P


Oj, oj, oj mjukis! :/
;)



^
Sambon! :) lee honey, lee! :))

grymme, han hade ett bra pass i dag han med, han hjälper systern sin med att struktuera upp träningen lite... Hon är en kämpeglöd- Sofie Jonsson!!! hepphepp.... =)



Have a good one! sleep tight! 


Ps: I morgon tidigt förmiddag har jag mina TATTUERINGAR!! ;)) yes! :)
Se yaa!!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0