Kände mig som en energi fabrik! ^.`

hehe SKOJAR inte då jag körde på gymmet, o kände mig laddad för mer när jag var färdig....:S Började fundera i fall de var som jag INTE hade tagit i tillräckligt men nee de gjorde jag... I promise! ^^

I dag var den ben och vader på schemat( igentligen mage med men får hoppa det nu när tattona läker.... :)
och några ben övningar...men de fanns gott om andra övningar till det.


After my cardio-!!





Tränade i k-stad i dag på Exercise, där inne i centrum.

Med de finnaste.

Sambon och hans syster, Sofie (vilken charmknutte) den kvinnan är! :):)

Fun,fun,funny. =D



Yeeeahhh!!!
Bjuder på ett par fina bilder från Exercise







riktigt härligt med en visit på¨ett annat gym och andra (vissa bättre-maskiner) ;)) bl.a. benpressen!!! likey-like... =D


Nu är de andre dagen på d-dagarna... ;)

SE yaa!!

Kommentarer
Postat av: tess



Diet inför vad? Lycka till!

Snygga tatoos:-)

2011-09-13 @ 22:05:11
Postat av: Me, me, me;))

För kunskap, o välmåendet skull!

Kör inte inför nån tävling el sånt nu... Vill bli i bättre form ba. :) Tackar!

2011-09-14 @ 21:15:01
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0