Helt stissig!!! =OO

Tsssss. Kna man bli annat än när tatuerings tid ska bokas i morgon och att ja vet att ja kan få en tid

som INTE alls ligger långt borta... Typ 2veckors mellanrum har de bara! =O Grymt värre att de har

en populär kundsyn på de systemet, vetja!! ;))

*Har Ni!!!!! som jag!!!! FASTNAT FÖR TRUE TALENT!!!? =DDD riktigt bra/kul o kolla på ju*
Ps: de börjar nu om 15 min! ^^


Dagen började normalt tidigt- 6.40 så sovmorgon är det ju ingetfel på nu när man har inte har tidiga
lektioner (flex) och är uppe med tuppen-(mee) ;P för att träna... nee så då kan de få bli lite mer

sömn, vetjag! =D


HAHAHA! Energin var på topp, verkar de som iaf!! bjuder fullt o glatt på en Mongo bild på mig! ^^^


^.` 
Efter varje slut, varje termin så är man ändå inte beredd på att bemöta skolarbeten.. Menar att man
(jag) glömmer lika fort som sagt hur JOBBIGT o tröttsam man blir i huvudet. Efter sina

skol/pluggdagar.. :S seriöst ett av mina jobbigatse saker av att vara trött på. 


Test in ECDL to morrow so wish me luck!! 






Hamrade rygga-FAENNN och axlar to day!! 
(trained my back and shoulders to day)

I was really tired to day, most becase I`ve studied hard for my test to morrow....
But the training was good. I had to struggle to run many repition today but damn nice it feelt! =D




Now some photos! =)



I promise you that it isent easy to take photos by you self!! ^^


AnD yaaehh thats MEEE and my new pants!! :))



Have now one awesome evening!! 
SE ya!!! =D 


                                         And remember - *Believing in yourself is the key* ^.`
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0