HAHA ja säger då det....

Att inte är jag den som behöver flera miljoner för att jag ska bli på höljen (toppen gla)... :)

Änteligen!
Änteligen ska de ske... Min tattooskuld ska bli tagen!!  Nu på Lördag den 10/9 på förmiddagen ska ett mirakel ske =DDD hahah ja, jag vet! Jag partar om det som om de var något helt annat...
Men...
Nu är det så att detta är stort för mig... Plus ( ska inte ljuga) :S - Så är jag skit rädd! =P

De då en Tribal med en eld döskalle i som jag själv har skissat. (skulle lagt ut en bild på den här i dag men hon behövde den) - ( ville låta dom fixa tribalen lite)....

Jag ville ha något som ingen annan har och de är ju svårt o veta det...

Tänkte o tänkte medans jag visste att jag gillar döskallar och jag gillar tribaler!?

HM... aa just de!  varför inte sätta ihop båda 2 i en så blir det lite eget plus att jag skissar upp den själv. ^^
Trode de skulle gå åt skogen men nee jag fixade att!:))


Ecdl-provet gick nästan bra.... får tyvärr göra om det. men absolut inte långt i från.... aa o de är sååå störigt! 

Körde benen o triccorna i eftermiddags. Super! ;P
Körde det NYA linnet sönder blöt, o musklerna skrappade mot golvet (så som de känndes så hängde benen eftermig... Fick ett TOTALLY SICK pump in my muscles... Weird.. but so frieaky nice


(känner mig lite stessad, affären den stänger snart men ville ha bloggen gjort. kommer inte allt med så gör jag en uppdatering med) :))



Just det...:)
Jag startar en diet snart. Men inte för en tävling. 
Utan för mitt egna välmående.
Och kunskapens skull. 
You know: Jag är väldigt liten i kunskapen innan man utmannar sig själv, testar, och lär av sin erfarenhet! 
Så nej... ingen scen, eller tävling utan jag ska bara göra detta för (alla vill väl alltid gå fit) hehe
nee men...  
de två viktigaste är kunskapen, och välmåendet! 


Isen`t it!!                                    SMILE! =P


Sån sjuk tryck i triccorna så de vart för tusan KÄMPIGT att få nån spänn  överhuvudtaget i tircepsen! men i like it! 

Om alla gympass skulle va sjuka,gryma, mördapass hela tiden så hade jag någ gått på moln all day long.... ^^



de nya linnet (typiskt bomulltyg att dumma sig, konstigt material att träna i, men nåt med de gillar ja iaf!) ^^


Have a very good-freaky- wounderful Freday every one! 


Se yaa! =D


Ps: *Dont care about everyone else when you do your thing. Just do what you do best* bye.... 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0