Yeahh body... I`m just saying *thats the why the cookie crumbles* =P

Börjar med att nämna att de vart en del bilder som skulle kommit med i går på bloggen men som glömdes bort! Lätt hänt!

............................some photos when I do my cardio!! HEPPHEPP!! ;P

And some of my boyfriend too... ^.`
...........


De har dagen varit mesta dels plugg o (slapp)... Går på straka smärstillande så när dom verkar som mest så kan jag bli liggande.... Ett litet tag iaf!

Men... Handen känns mycket bättre i dag.... kan använda den nu till att hjälpa till att skriva med på datorn bl.a vilket är SUPER skönt!! =D

Igår kväll innan läggdax togs de 2:stycken sådana, så jag skulee kunna få sova hela natten utan att vakna av smärta... :(

Vilket jag gjorde men...
Jag blev väldigt groggig!! :S (man bli deffinitivt det av 2st men oxå av 1, fast inte lika hårt, så att säga. ^.`
Men börja de redan bli bättre så behöver jag någ inte ta såna starka på måndag utan de räcker kanske med vanliga smätrstillande tabletter!?? isfall så är de inga proböem med att ta sig till skolan o igen!! ;);))

....grogg,grogg, o yttligare groggig!! ^^
 ahhaha men oj... Vilken känsla... XDD!!!



 Kinesögon innan jág for av för att averka ett cardiopass i morse!! :):))

oo min lille bebis... vilken söt liten nyvaken fis han är då!! ^^^
.............. Dessa 2 Te-soreterna är mina favvosar när jag går på dieter!! :):)) Dom är faktiskt GODA utan sötningsmedel el något till de alls! :))

Och.... Sist men inte MINST min lille avslappnade mage, bjuds de en bild på! ^.`

Nee eller jo jag hade fatkiskt mycket mer som jag skulle tilägga här i dag men de orkar jag faktiskt inte göra.... Jag är sjukt trött så ögonen håler på gå i lkors... :/

Sao have a great night (sleeeping) ^^

Se Ya!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0