Wow vilken vändning!!! =OO

Wow vilken morgon!!! =OO

Vaknade med värsta smärtan i näven..... =O i handen! fy fae**n vad ont de gjorde när jag stöte mig på den för att asa mig upp ur sängen..... :(


I förgår, alltså i Söndas så Körde jag ett sjukt maffigt gympass som bestod av framsida axlar, biccor o triccor! Som resultat gav detta en (antagligen) stor belastning på den vänstra näven...


Som först nu i dag gav sin riktiga DOM så att säga... Nu har jag fått börja ta starka smärtstillande för att smärtan inte är hanterlig just nu! :(:((



I dag ger de inget negativit resultat på gympasset på eftermiddagen för att i dag vilar jag frn det...Man ska aldrig hoppa över cardion på morgonen så de gjorde jag ju klart inte!



Men de vart ju bara till att trampa så handen-smärtan gjorde inte så möt där.


Men...


I morgon på eftermiddagen så skall de köras (igentligen) Bröst,rygg, o baksida axlar, men de kan jag absolut INTE GÖRA som de känns o ser ut nu....


Jaja... Inte så möt att göra åt... Utan bara att göra de bästa utav situationen ist...
Så de får bli 2: caridopass istället för 1: caridopass o 1: gympass.


Bara de blir förbränning så blir jag glad!!!
HEPPHEPP!! ;DD

                                                  *And thats the why the cookie crumbles*

tröstar mig med massor utav Te!!! (så hjälper jag till med den förbövele förbränningen med) !!




Crimson, pimson är sjuk sjusovare... men han är ju faktiskt ba en källing.... på 16v. ^.`


Hittade en bra o fin bild på min lille bror så jag tänkte jaaa, varför inte ta med han en gång! =)=))
fin kar på 23år, hehe med blåa ögon.... Typ inte så lik mig inte! ;);))


Mötes av sol(mys) när jag vart påväg hem från gymmet en morgon!! =D


Nyköpta morgontofflor!!


..........***..........


ett hel**te med handledsstöd... Pågrund av att när smärtan sitter längre upp i hand så känns de inte så j*vla bra med de skyddet men bättre än utan....

Morgon magen!
Och...

ÄNTELIGEN MUSKLER på benen som syns med kläder på med!! ;DD

För att ha tränat i 2år och 7månader och tävlat 2gånger, alltså dietat 2gånger på det (3gången på diet nu) så är det någ ganska bra! :):)

OOOOOch fy kattsingen vad jag älskar benmuskler..... Min sambon har grymt bra delning på sina! <3
!!




Hunger den har baskingen ökat de senaste dagarna.... Tar de som ett mycket bra tecken.... Vilket det är, det är ett tecken på att kroppen jobbar och fungerar som den ska!



But....Ofcause its hard to go hungry but I do what I must do to get were I want to bee!! :D




37dagar in på dieten nu... ;))

Only 18dagar to go now! 

Sen är de bygga igen som gäller, saoo klart!! what else....... ;PP 




Nu vet jag att denna dieten fungerar och att min kropp reagerar bra o snabbt på så den tar jag o kör igen till Alhström år 2012... Då tanken var att stå på scen för första gången någonsin...



De vill säga om jobb o grejer fixar sig.... Got to have alot of money to got a great diet, because food is money and money is food... You know!! =O ;);))




Have a great evening anewhy the left of it!

Se Ya!! =D  
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0