blir en treo! ;D

Kommit fram till varför denna veckan har gått så långsamt och varför det har kännts tyngre än vanligt....

JO För...

En massa prov som man bara vill ha överstökat nu. :/
Vi blir snart 3 i familjen, Crimson Hämtas nu på onsdag. =D
Har perioden(fruktansvärt godis sugen, (mat) sugen HELA tiden.=OO
ivvrig för att sugen ska ta över o humörsvängingar som heter duga är inget trevligt! :(

XD kanske inte vatt helt så lätt att vara fukuserad då! :S
Men men

Nu kan de väl tamed fan BARA gå upp för!! ;D
T.ex I morgon ställer vi oss haha (jag) mig på vågen igen! hoppas att få se trevliga resultat. =P


Bilder från veckan..... 
.....*.......*.....*........

* Min Fin pojke(kattbebisen) mat kom nu i veckan, från foderbilden (sjukt bekvämt ställe att beställa i från) =D
Nå så vad säger ni....
10kg borde väl räcka!? 

XD Lite mer på längen så hade den täckt mig! =D


Bild Latch från kvällen i går. 

min plan med min diet nu är bara för att känna mig mer bekväm i mig själv men samtidigt lära sig känna sin kropp lite bättre så det är diet inför en tävling i gen.... Mer bestämelser om det blir inte förrens 2012. ;) fun,fun! 


Från dagens pass: Bröst,rygg,axlar bak o fram, triceps o biceps! `


...........................



......................

Have great evening people. =))
Se Yaaa!!!!! ^.`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0