<3!! :):))

Svåra o stor sug efter en massa gott i helgen... Det har jag varit men vafan... de fick bära, för inte skulle jag tänka mig att låta de brista, så att säga! ;P

Denna veckan o nästa vecka med sen är det inte länge till den 6-nov... ;P Gött de ska bli!!
De blir min första ätadag på 8-veckor baby... =):)))))))))))

O de ska bestå av en god frulle, o.s.vidare;) kom o tänkta på att ja ej ska ta o prata om det nu utan ta lite lite närmre.... *kollar just nu på True talent så är så in i helv*tes inne i detta spännande programet*  ;))

Men jag kan nämna att senare på dagen  på min ätadag så ska jag iväg med mina nära o kära och ut o äta tårtbuffe iallafall!  =P

 haha ja va ju bara tvungen ta foto på vad som låg o gömde sig under vårt täcke... Och som nästintill alltid spenderar sin tid där... hehe Jo katten-Crimson! ^^

-"- ;);))                                             Den lille himmelska söta busen är så go.... Men ett helvete när han får för sig att leka mitt i natten... Blir inte den gladaste just då men så är de i bl.a. ;/



Aså... Jag är verkligen helt förtrollad av denna smak i dessa tuggimi aså! ;P 

Och dessa fina Te-sorter! :)




...............* Do what you want to do, and not something that the world want you to do*................

.................en nöjd *jag* efter en bra o härlig helg (med förbaskade sug) men en bra en.. ;) you know nämre månadens vecka jag kommer desto värre blir sugen!! :S 

 en bild efter ett av mina cardiopass! 
 
ljuset blev ju inte riktigt som ja hade tänkt men ja pallade inte hålla på o fiffla med de inte... 

formen blir bara bättre o bättre, cm-mässigt och våg mässigt så går de neråt...
På de senaste 2:veckorna har de minskat möt på centermeterna i omkrets i midjan o stussen! :) så de går på alla rätta håll som de kan gå på ju... :)

********


Ha en super bra fortsatt trevlig Söndag kväll... De ska vi ha... Och inte någ med det, Jag är ledig i morrn o på Tisdag så... de blir gött men samtidigt massa plugg ändå såklart!! men inga dumma lektionstider att passa.... 



*Skänker en massa K<3rlek till min underbara sambo som står ut med mina humörsvängningar* Love to you, my love!! <3

 



Se Ya!!! =D


 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0