Suveränt!! =))

Kört mitt tredje pass(styrkepass) i dag, så härligt att kunna röra vikterna igen...
Finns inget värre än att gå runt o dieta o ba kunna köra cardiopass... Blää, men ja gör dock vad som krävs när man inte kan nå annat. :):))

Ja, o sen så känns det ju värre nu när det ba är 9 1/2 dag kvar på deffen, slutfasen liksom...Så att handen börjar rätta till sig nu (i det sista) är ju för bövelen, sjukt ljuvligt ju! ;)) 

Oså har ja börjat tänka på hur jag ska göra sen efter deffen, för att då kunna bibehålla en form.
De kommer bli 3-konditionspass i veckan, bestämda. o då styrkepass som vanligt såklart. Och 1: krängadag (med måtta) 1:dag i veckan... Så ska de se ut! ^^ 

Fick mitt goda protte i dag samt lite shackers o prestationshöjande tabletter, typ ba smakprov... men det är la med bra! Plus en No produkt!! :)) DET HAR JA INTE HAFT PÅ SJUKT LÄNGE NU!! 

Så de sitter allt fint de!! =P

 
 
Invägd på 61kg där... År 2009 vägde jag in på 58kg, så mycket bra förbättring på denna invägning-ska ja säga!

ja man glömmer snabbt hur man såg ut, vad man har åstakommit men man kommer ihåg fort när man ser bilder fårn att igen! Så skönt o se alltså... :):))

 Katta f*n, han har sovit sjukt möt i dag!! XD j*dra gossegris han aså... ^^



Kyckling,pasta,isbergsallad,gurka,paprika. mmm ;P
ett av mina mål, i dag o då ett sådant dagligen.


 blev en suddig bild, men pallade ej ta om den. `

Nee nu ska de ätas ännu en gång!!! ;P Ha de gott!! 


Se ya!!!!! =DD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0