Kan säga att det skulle va sagt igår!! ;))

Och med det menar jag att en lite uppdatering skulle skett i går kv efter att vi varvat ner efter hemfärden med Crimson hemkomst! men (igen) så slutade vårt nätverk o fungera... : / typ *skit*

Träningen har gått bara bra denna veckan...

Känner mig dietig imellanåt. Men vafaenn.... dietar man så gör  man!! ;)

Blir en kort uppdatering i dag! 

 Dagen innan vi stack för att hämta hem honom så gjorde jag vid denna katt ställningen till honom!! ;) den biter o klösers i sönder från honom... XD

............... bilder från hem färden i bilen då Crimson vägrade va någon annan stans än i min famn! ^.`


 vig som faeen de är han XD

 mini bild på oss sletna männskorna som körde med. ^.``

 Magbilder från början av veckan... 


 oo nu från i morse innan cardion. ;)
(tar detta för jag tycker att man kan se skillnad, ser tajtare ut i dag)
..*....*..
elle? e de önske tänkande!^^ njaa ne de syns på mysbyxorna o andra brallor nu.... Speciellt vid den tjocka delen *röömpan*!! ^.`

 liten armabild med du!! ;P

 liten nisse-pissei cardio kläd o redo för att varva ner igen... 



Crimson bilder rullar på nu!<3 ^^




HAHA =D under ljuse, eller vid ljussken blir han ögon gulaktiga men vig normalt ljuse o mörker är dom ljusblåa. aww ^^


Have great evening everyone!! 


Se yaa!! =D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0