Hard core!!!

Japp!! Hard coe är vad det blir nu de sista 3-veckorna som jag dietar på innan jag sätter mig på ett kaffe o tar mig en tårtbit, på tårtbuffen! =O hähää!! ;P

Så nu kommer jag gå lite hårdare ut...

De vill säga att köra morgoncardion på gymmet, istället för att gå utomhus!
Och de blir en annan cardio, de blir T-cardio (gå i trappa-trappmaskinen) ist för en vanlig power walk! ;OO

Jobbigare men sjukt mer effiktivare! And I want some good results so now its *hard core* - time!! ^.`

 And ofcourse de vanliga styrkepasset på eftermiddagen som vanligt!

*And thats the way the cokie crumbles* HEPPHEPP- de är bara till att köra!! ^.`


Så den 6-nov en Söndag har jag min första ätadag på 8-veckor!! MM fy faen vad de ska smaka... En baguett ska smaka namnam!! ;P

Sådant J*vulskt tryck i axlar i biccor plus triccorna som hete *duga* så jag vart ju bara tvungen o (försöka) ta nåt foto på de...


Jag är på min 5vecka (diet vecka).... drar in på den 6veckan på Tisdagen... =D


Jag sa ju för nån dag sen att jag skulle dra igång med att träna framsida axlar och biceps o triceps för sig och dom andra dagarna som vanligt!



De vill säga... - Framsida axlar, biccor o triccor ena dagen.
                          Bröst,rygg,baksida axlar andra dagen.
                          Ben,vader, o mage 3:dje dagen.


Sen börjar vi om där! ;);)))

Färgade utväxten i går så lite svart o perukigt ser de allt ut nu... ^^



Yeaah baby HIT IT HARD!!!!


Lite Kisse bilder härnäst... ;P




O lite moooa bilder:

En redo för gymmet bild!! ^^



Sao nu är de dax o titta färdigt på Ture talent.... Dom låtarna som de sjunger dag suger lite.... :/ Ingen som tar i ju!!! ;/



Saoo Se Ya!! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0