Ännu en dag har gått, o ännu bättre att det är helgen som väntas här näst!! =D

skönt det!!
I dag har de kännts kneppigt... o med det menar jag att jag längtar efter mat... typ, gröt,russin, baguetter, godis glass o mycket mer.. ;PP tss gottegris I am!! ^^

Dagen blev inte planerat men den har gått an än då!! ;)
Gympasset bestod av överkroppen: bröst,rygg,baksida axlar o framsidan plus triceps o biceps!

HEPPHEPP!!



Härnäst ska jag dra väck armarna o fram sida axlarna från överkroppspasset och då ha ett

Överkroppspass med: Bröst,rygg, baksida axlar!

Underkroppen: Ben,vader, o mage!


Delarna som är över;) blir då:
Armar- triceps o biceps och fram sida axlar! så de blir tre pass med olika muskelgrupper... sen börjar man om på det! :))
 


Anledningen till detta är  några stycken, första är då, att:

Jag har tröttnat på att köra halvkroppspass...

Jag har inte kännt att jag får ut så mycket av dom delarna sopm jag känner att jag behöver...

Och de är alltid roligt att ändra, lite försikigt.... HEHE då jag har en coach som vill att de ska vara halvkroppspass men tror att detta lilla extra inte är hela världen! ^^

Mitt sista mål ska typ intas .... Nu!! Så jag får avrunda detta lite snabbare än tänkt.. ;D
Bildrace! ^.``
En bild från cardion i morse!
Kallt o mörkt som bara den i morse, de vart det! Brr!! :SS



...........*... Crimson busar med sin nalle-Nasse! ^^ i hans koja! ^^

jag vart ju tvungen o ta ett foto på han när han äter för, att han ser såå liten ut ju! ;P



Blev lite specs på gymmet med lit bild o skit med!^.`
Mitt hj<3ta!! :):)






Ya baby this was all for me this time!!
Have a great evening people... I hope for great result to morrow!! :S

Se Ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0