Tired = tired but an awesome workout!

Känner mig som ett spädbarn när jag är rikgit trött och (tvingar mig att hålla mig vaken), för jag blir så in i helv.t.s gnällig. ;)


hehe yeah thats right! I`m tired to day. Very tired!
både i igår och i dag på morgonn cardion var det gjort med ren vilja....SmÄRTaA, och stÖÖÖN! ;)

Kroppen är riktigt trött nu....
Och jag är velig... :S men de gör dock inget för de har jag ALLTID varit! ;/

Får dock vara så här nu.... nämner inget så har jag inget sagt men JAA detta blir bäst!


säger ba bläää ochsåvidare... Till något bättre! ;P

Snart är de Jul!?? :0 typ har jag missat nåt....

Gått snabbt, men ändå inte. ;/



Katten med de stora C:et alltså Crimson.

Gjorde så han vart tvungen o ta en dusch, en ordentlig tvättning. 

För han hade gått i sitt eget bajs plus att han hade råkat doppa halva nullet i skiten då han bara

skulle kolla ifall han hade täckt över bajset! hm.... typ ops, de lille äcklet.;P 

******
*****
****
***
**
*
Men... ACK SÅ SÖT HAN ÄR! / och små sur! ^^




**********
*********
********
*******
******
*****
****
***
**
*

:))) snart kommer en julbeställning från en julkatlog från en på jobbet, hennes unge såldt
Mums, för de vart kolor i många smaker! ;P


Trycket vart på G, men de va dock inte lyset. ;)


******************


 / Cardio, skola, plugg=ännu mer plugg, hemma sysslor.
                            Styrketräning = ben (fokus bak) calvs, and stomach! Yeahh hit it-I did! ;)) 
                                 *kommer dock tycka synd om benen på T-cardio i morgonbitti - AjAj där*.

de tråkiga var dock att vikterna kändes som bly- astunga bara på upp.v. Men....
De gick awesome efter starten ändå...

                           




Så... En hyfasd dag även vid en kolosal trötthet.  







YYeah soooo,  * Take Care! 
                        * And I See Yaa all sone! ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0