Skumt men så jävla bra!!! :0)))

What a??
HHmmmm... Aa snacka om att tappa räkningen. :S Trode detta vart den 10:onde veckan på deffen men de är ju den 12.v! ^^ O.M.G. jag tycker nock att detta är roligt! haha

Men nu när ja kolla bak i Almenackan så stämmer det bra. ;))

Skit nice, Mitt slut race skulle va 12v. men trode de var vecka tio nu så jag är fortafarande *fit or fitgh* ju.... ;/

Ökat tiden på C-träningen till 70min denna veckan så lets do this week too and then let my body rast a litter bit.;)

Och gå sagta över till ett högre kalorieintag! ;P

Haft kolosala problem med min jävlaaaa mobil. Den ska dock alltid hålla på o krångla! :/ lack jag blir!

Men...

Nu är den ANTAGLIGEN fixad igen! =D

(liksom mms: skall man kunna skicka på en mobil) men den funktionen har t.ex. inte fungera sen ja fick mobilen) typ AP-kast!
Plus att sms:en gick nu inte heller att sända utan bara taemot dom.... :S wierd ashell, you know!!!

But... Now sems everything fixt and everything is how it should bee! =0)))P


Jag har fortfarande mycket att plocka om jag ska vara i tävlings form men de ska jag inte. Vill bara känna mig i bättre trim rent allmänt o vara där omkring sen. Tills tävling lutar mot sitt språng o jag sätter igång mot det! ;) 

Gått ner 5 1/2 kilo.
och många centermetrar runt rööva och midjan. 
känner mig bra, ingen muskletappning här inte. ;0)))


 JULPYNTADE i går, tvungen o visa nån hörna från det med. ;)


   bilder från början av förra veckan.

    Lördagens-morgontränings bilder! 
*påminner lite om 60-talets klädsel!* ;)


Längatr till helgen, bl.a. så blir de julbakning o givetsvis äta med.... ;P 
Längtar oxå till fortsättningen efter denna deff. 
Planeringen är på högvarv. =))

 
             *älskar att spela med magen när alla små muskler träder fram o spelar dom med. ^^
             *Känner mig väldigt bra för att vara på den viken som jag är vilket jag
               aldrig har vart på inte så här bra.Nice. ;P

Svårt o få med alla detaljer, en bra bild för någn kamera hade jag inte i närhetenb så mobilen fick duga. 
Plus att detta är på eftermiddagen. (man är som tjatast på morgonen, då man inget druckit/ätit. 


Ha de bästa allehopa! 
Se Ya all later! 
=DD


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0