Takes alot to...

Detta hispande om denna j*dra vinter förkyldningen som går....

O aa precis... Jag har fått den!



But... Som ja sa innan: acceptera läget och kämpa sig frisk för att sen komma tillbax starkare o ge

BIG BANG med hantlarna på gymmet!!! 



                                                               *Hell yaehh*



För det ska tamed fannn ryka!!! jag ska ge att vad de tål!! ( muskelgupperna då) ;P

så har varit hemma i dag, föröskt o slappna av o de har gått till och från må ja säg... :S tro de delvis kan bero på att ja har mina bestämda måltider som intas då, o då....

Hade jag vatt Off-diet så hade de inte riktigt varit de kraven! 

tackvare ja har låtit mitt ego el dumdristighet ta över, kört cardio (inget styrkepass på eftermiddagen)  även vid en lätt förkyldning så hämnade de mig i dag. 

Så de blir Inget styrke el cardio i morrn... 
Förhoppningsvis med hjälp av vitaminer, Te, o värme, så ska de hjälpa kroppen att friskna till... Ja hoppas på sussen!


^^


Förra Torsdagen kom Honey <3 hem med en:
 julkalender!!!!! =O)) 
hahah ja sparade den givetvis till denna Lördan som vart... O den va mmm. ;P haha åt inte ba första luckan iaf. ^^


Lördag svull-mys dag! ;D
Lite svettig i pannan av glassen de blev ja allt. Neee.XD men varmt de var det! 


*Crimson*
 Ja säger bara... Vilken sjuk stil o gud vad vig han är. X0)

sötnöten. <3 =)






Take Care/train hard and Don`t be afraid to lift heavy Girls!
It takes a lot to build muscler!!!! 

Yeahh will...
Se Ya! =D
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0