Nytt år nya planer! ;)

 Formen börjar arta sig! Skolan börjar ta sig till sitt slut! Jobbet börjar kalla in mig igen!
                                                                Med andra ord så känns det bra. :)
                                                                Helgen har varit underbart smarrig! o.s.v...

                                  *<3*<3*<3*


  
Efter mitt dubbla pd-intag och mitt super goda äpple, fotades magen!! ;P
Magen efter mitt förbaskade sjuka morgonpass i Lördags!

de gick helt sanslöst bra... =O ja gjorde Många Pb med stora marginal.  Ble jätte gla!


helt absurt, hur fort helgen den går i b.l.a

Nu 2011 Ht tar jag examen! den 22 dec (el va de den 21dec) ^^
hur som helst så har de 3kämpiga åren på Komvux gått sitt varv nu, med andra ord ja har de fullstädiga slutbetygspoängen äntligen! =D <3<3<3<3

Fortsätter mitt race i jakten på att utbilda mig tillBeH.ass, 2012 Ht.
så sommaren 2012 blir ett (hämta hem sig-sina krafter) till yttligare år innan  jag är helt färdig utbildad.

Have a great evening!

Take care!
Se Yaa! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0