Tålamod är inte min bästa vän men har blivit en av mina bästa vapen!!

Instämmer in i det sista! Att kunna slutföra sina studier, arbete, utbildning eller vad det nu än är, krävs tålamod... vilja och stryka. Jag tycker att styrka är en av de starka vapnen, menat att - tror du inte på dig själv. Har du inte goal!? osåvidare... Så blir det oftast piss av allting! ´Träning! Träning kräver disciplin, målmedvetenhet, vilja, styrka, Ödmjukhet = tålamod!! Vid träning-under ett träningspass krävs - planering *en plan om vad/hur du ska träna* - vilja,(att fortsätta när de svider o musklerna(kroppen) och du bara vill lägga av) - styrka att kunna pusha dig mer och mer i varje övning. Under ditt pass men också att kunna stå på dig i din vardag men stryka kan också vara att kunna stå emot *olika thing* och att kunna lägga det på *dig* på vad du behöver ist oavsettvad! / en liten predikan från min sida i dag! ;)) så att säga en liten karamell för er att tänka på. (ursäkta bloggen, bloggtexteno och alla funktioner har flippat ur totalt... därför kan jag inte lägga ut bilder eller effekter av något slag) :( Se Ya when my blog works again!! =D take Care!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0