Hell Yaa!! Keep going baby.... ^.`

Tre dagar sen ja bloggade nu så nu får ja ta tag i det igen! ^^

Min så kallat shitloading day är över och en ny vecka har börjat med språng steg. Steg upp 4timmar senare än vanligt=O japp ni hörde rätt.. HAHA helt sjukt va fort denna dagen har gått alltså...

Imed jag har kört ett tag på dieten nu så ska jag ta o vila i morrn från träningen helt! =O kommer kännas helt weird!! :S

Detta gör jag bara för att min kropp har tagit lite stryk... 
I lite leder o sen en skada som jag har i ena benet sen många år tillbaka...

Men efter 1:dags vila så fortsätter jag i full fart igen i yttligare 2:veckor fast med ätadagar, på Lördagarna X)))  inte (togkränga)då!! så vi får se hur kroppen den svarar på det! 
  


......Lite bilder sen i fredags!


......
Helgen har gått sjukt fort.... I dag känns det som Söndag, YES IKNOW its Monday! ^^
But... Imed vi hade fullrulle i fredags o sen på halloweenfest i lördag och sen i söndags så var de min 1:a krängedag, på 8v. !!! =O

Sjukt vilken UNDERBAR FRUKOST JAG HADE.
Jag hade frallor med ost och biff-kalkon som pålägg..... MMMMMmumma!!!! XPP
Och en fika hos min familj, hos mamma o Co! <3 trevligt!

HAHA ja va så sjukt upptagen av min ätadag och (den lille bakisen) ja hade sen halloweenfesten....Därför drog jag ut på bloggandet.  Typ, vid första glaset, min första grogg så kände ja verkligen hur kroppen ba, men vaFAN VAD ÄR DETTA!? :S
Men ner kom det och ännu mycket mer efter det.. plus ÖL!

Så ja tror blandningen gjorde mig dålig, men också alkoholen i sig plus redbullen, av des socker....
Och... ja som ofta har turen med mig, hade migrän den kvällen så de bidrog någ till alla toalett besök på lördags natten sen. :ooo
mm Exacly i kräkte en del.... men de var de värt^^ för de va sjukt kul!!
(tyckte de dock inte förtillfälligt då, NEJ! )

Men sjukt kul o sjukt grymt utklädda de vart vi! kolla:=D
...... XD

Är de halloween så är det, o då ska de spökas ut!!
Härligt värre!! o alla på festen var ju ba så grymt utklädda de med! - precis som de ska va!

 de 2: nedre är nån ny smak så ja testade det, men neee de var inte så goda:S
Smak av Tiramish(tror ja de va) och den andra lakrits! men lakritsen va lite god ändå. ;)

..
 
detta är då bilder fårn dagens gympass, dagen efter min FINA-ätadag! ;P


Efterdagens morgonpass, magephoto!
 Min syster , marina ändrade frisyren på Lena, vår mamma!!
de blev AS-bra, sjukt fint... ser sjukt mycket yngre ut och piggare ! :)) 
<3 min fina mammi! 

Nee sista målet nu, o slapp resten innan sängen, Sao...

Se Ya and take care everyone! =D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0