Änteligen!!

Börjar förkyldningen ge med sig!

Sjukt drygt o dieta o va sjuk samtidgt, för jag i ett nötskal tycker om att gotta ner mig med något

gott men jag fick bita ihop.



*almost Saturday* ;P



Did a record with the weights to day!! Nytt Pb-igen BABY!! 
And...

My weins are poking out more and more.  =P

And my legs are hard as stone, almost anywhy! ^^

Kan inte bli nåt annat än happy!!

..

....

.....;DDDDDDDDDDDD


Med andra ord.... Körde jag ett styrkepass i dag, ;P
samt C-träning i morse.

Vart i Söndag ja gjorde de sist.... :/ så ja, jag vart laddad!

Så sjukt TAGGAD vart jag. =OOO ;))





*snacka om att ha många bollar i luften samtidigt.... bloggar som jag samtidigt-kollar på tv (lyssnar) på - "du är vad du äter" och så lagar ja mat, hacka grönsaker och packar matboxar. *



De ni! ^^








 
Some photos at me when I pose-latching. ;) 


Have a Great...

Night! ;) 



it`s time to sleep sone you know! ^^
Yeahh well,



Se ya!! =))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0