Tisdagens och dagens cardiopass!!

Halloj,halloj... Halloj!! Sao nu håller jag på med frukosten så börjar bli människa igen, (små äter just nu) så jag inte dröjer ut det....;))

Det var ett aldeles (för) skönt avslut i går kväll så jag tog mig inte an att skriva.... Bl.a. så fick jag liksom massage ;O) av gubben här hemma... Underbart!! 
(Ps: frukosten nere nu) Muma...;P

Går dagenspass som bestod av bröst och mage blev ett superbt passAnd I`m so very happy becase of it. ^^ Bjuder på en flyes bild (typiskt - Så tog han ju inte när jag la som högst i vikt) så tiona får jag ju bjuder på då. =))
 

/ Åter till i dag då... I dag som vanligt (på onsdagar) så bliv det morgonpass ute och där efter lite posering vilket känns bättre och bättre nu så ett plus på det. =) 
Brukar ta ner morgoncardion lite efter som det blir poseringspass hemma direkt efter det men denna gången gjorde jag ett fullt cardiopass och ba några minuters posering... 

Men hur kändes cardion då?? Jo... Det kändes riktigt segt att gå idag vilket var påfrestande (riktigt så jag bara ville hem utan att fullfölja den) men envis och fullsam som jag är, så fullföljde jag den ändå (såklart). ;))

Igen bild från denna cardion dock MEN PÅ Fredag blir det ett tidigt morgonpass, igen... Vilket betyder att det då blir formkoll...=)) And I hope I se some more results this time... :/

Yaya Har suttit här länge någ nu så jag avrundar det med att säga... I dag är jag ledig, skönt... MEN MEN de betyder inte vila för det utan sysslor ska ändå göras... Men sen kan jag softa en stund.. ==))
/Sao se ya!!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0