Inget styrkepass. Bara m-cardio o poseringpass för dagen!

Halloj,halloj!! ;)) Japp nu sitter jag här igen o ska uppdatera... Som vanligt så var det morgon cardio och poseringpass som gällde i dag. och som är avklarat för länge sen... Frukosten var EXTRA god to day, extra hungrig kanske!? mmm. Börjar känna av hungern mer o mer nu desto mer tiden den går, men men dietar man så gör man så det får man ju ta.

Det var faktiskt knappt så jag ville räkna med poseringspasset i dag pågrund av att det inte blev länge, (Rikligt med träningsvärk överallt) men gjorde den fulla cardion så det gjorde ingeting att poseringaspasset var kortare än vanligt, poseringen börja kännas bra nu, iaf bättre och bättre... Väldigt glad för det. =)) 

Börjar känna mig tajtare runt om kroppen nu men luras inte, mycket kvar... Så de lilla som börjat kännas är min drivkraft till att fortsätta!!

Slänger in Onsdagens mage...
 
Svårt o ta bilder när man är vrålhungrig men tillslut gick det.:)





Och slutligen en sista bild efter ombyte, ;)


Sao njut nu av lilllördan som jag.. ^.`

/Se ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0