Fredagens rabalder!!!!

Tjena tjena mitten bena.... hm lol.... ^^
Shita trött nu aså, och riktigt utmattad av både cardio och ett eftermiddagspass i dag på en freda o allt, Burkar ha mer energi i mitten av veckan till det. Men ja de kan ju oxå vara så att jag helt enkelt är extra trött nu, i dag.

Både passen gick bra i dag. Gjorde cardio (som redan nämnts) och ben (först fokus baksidan)
plus triceps på eftermiddan, hyfsat pass... ;)

 
En Torsdags krabba på mittt vis blev det allt iaf. ^.` så ja tänkte dela den...


Ya baby I know möt o ta väck innan mina små låref*n kommer blir vasa men men det är ju för f*nken de jag kämpar för.. ^^
 
tänk om jag ändå var så hård som jag ser ut där... :/ DE KOMMER!!!-bättre!!
Ya well...

Se ya!! John blund han petar mig i ögat nu så jag måste få han slutföra sitt jobb. XD hihihi

Kommentarer
Postat av: Mala

En fråga. Har du gjort bröstförstoring? Mvh

2011-03-18 @ 21:55:26
Postat av: Me, me, me;))

En fråga. Vem är dudå? =)

2011-03-19 @ 10:54:47
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0