Fokus var på första plats i dag!!

I dag kördes ben och axlar... Helt fasinerad på hur ju mer mål medveten jag är ju mer fokus och bränsle kan jag lägga ner på passen... Murade in mig i luvan i dag, för att kunna ha så mycket mer fokus på MITT och inget annat, Hade mensvärk under passet med så hjälp av luvan så gjorde det mig mer volverad i mitt utförande!!!

"Verkligen glömt hur möt det svinder i musklerna vid fler reps"- Helt sjukt aså...


En av sis närmsta vännina kom ner med sin kompis i dag på gymmet vilket var en nyhet, men hon(dom) hade tydligen gått där ett litet tag:S Men de burkade ju tränar vid halv åtta nåt, så HIHI kanske inte så konstigt att jag inte är där då.. ;)
Kul var det iaf.. =))

Pallade inte fota i dag så de blir inget med det.... Men bjuder på en gamal bild ist.


Ja o f*n med.., Är så j*dra trött på mitt "långa" hår nu. :S har inte blivit klippt på länge nu och när man har kort hår som jag så måste man klippa sig ofta men hon som brukar klippa mig är tyvärr sjuk.:(
Krya på dig! (både för dig själv och så att du kan vara så snäll och göra mig fin igen) ^^

Se yaa!!

Kommentarer
Postat av: Marina

Vi fixar det så fort jag frisknat till gummselumsan! <3

2011-03-14 @ 19:58:17
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Me, me, me;))

<3 I know... bara du mår bra så... Ses någ i helgen på en fika. ;))

2011-03-15 @ 06:47:41
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0