Cardio o gympass to day!!

Japp... Så nu har är det in lagt fler cardiopass i veckan och plockar väck fett i maten vissa andra dagar, vilket ska o hoppas ja ska ge mer resultat men färdighet ger tid.. ^^

Trött som f*nken nu så något långt bloggande blir det inte här inte...
Samma sak gäller i morgon, ett konditionspass men vilodag från gympasset.
Dagen har gått aldeles utmärkt annars.

Dagens pass bestod av chest, stomach and calves. Med andra ord bröst, mage och vader!!
(Vader) aa kan man tänka sig, länge sen nu så trode jag aldrig skulle sluta lägga på vikter när jag körde vader, glömt hur mycket man kan ta vid få reps i vader, men fint var det. ^^ tråkigt någ så tränade sambon på ett annat gym (avis) kul att besöka andra gym i bl.a. tycker jag, vet jag! =)

Nee nu viker ögonen sig så nu avslutar jag med att- go for your dream - and never give up- /potte nu sen *snark* ^^


/See ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0