lediga Torsdag! ^^

I dag var ja ledig från jobbet, very nice! ;) Jobbar hela hela helgen så denna dagen föröskte jag ba slappa... Bl.a. sov en timma mitt på dagen... =O haha de ni!! sjukt gött, de.

Började dagen med att traska ner till tvättstugan,slängde in första tvätten sju i morse, drog på mig träningskläder och drog i mig en kaffe för att sen ut på en promenix innan frukosten..



Sjukt varmt var de redan vid sju i morse så svettig efter promenixen de var ju bara förnamnet. :S GÖTTANS!! haha


Efteråt unade jag mig en frukost som bestod Maddes hemgjorda bullar(havrescones på dinkel mjök) och en massa kokta ägg till... MMmmm;P

Senare efter disk o grejer beslöt jag mig (med en mätt mage) att slummra in ett tag innan gymmet kallade, såå in i H..v.t.s skönt!!! ;D

Min sambo var också där för att köra ett eftermiddagspass vid fyra snoret, vilken ahn alltid gör vid den tiden medans jag varierar beroende på jobbetiderna.

Blev filmad under visa övningar jag gjorde i dag.. ^^ hehe han är bara för god i bland...
hade gärna lagt upp dom här men vet ej hur man gör de på bloggen.

Ska se ifall jag kan göra det i morgon för nu dunkar Johnblund på ögonlocken. ^^


SSSSse ya!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0