lättviktare på 68kg nudå.... =OOO ;D

HAHA!! Japp, vägde mig nu i morse och vågen visade 67,9kg för o va exakt!! men så länge inget hänger och muskler bildas så är jag nöjd....

Men de blir till o knippa igen lite mer i veckorna på de onyttiga-bröd bl.a!! ;D
Annars är min kost helt ren från mjöl iaf..HAHA



Känns verkligen att man har börjat äta igen..... Min ben pass börja bli super bra!! Benpassets inverkan var iaf helt sjukt underbart.... F*n vad jag känner för att skirka rätt ut av lycka när svettet det pärlar av tunga eller många reps och när balansen den inte sviker... JJAAA när allt helt enkelt är underbart-går braa rätt igenom!! =DDsuper...

Kan var ite knippigt att ta foto när man är själv... Men de gick oxå jätte bra på gårdagens pass!! här kommer några bilder som man ni (jag) kan njuta av, blir tillbaka glimtar... Vet jag!! =DD



Sen där efter så var det dax för axlarna(fram) men då var jag helt inne i supersetande så de blev inget bild bevis där inte!! ;D

I går var det student!!!!
Min sambos bror(lille bror) tog sin student igår.... HURR-HURRA-HURRA!!
Han verkade allt trivas... ^^
Och goda tårtor bjöds det bland annat på, så Madde hon tog en extra bit (för en gångs skull)... ;P både gott o ont...

Skit ungen Robin som hänger sig ut för fulla muggar... ;P student nisse då aså.. ;D

Yayaa... Time to eat some food again... Must grow you know!! ;P
Have good day every one!
Se ya..... ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow vilka muskler du har. Såg ett tidiare inläg då du visade lite bilder. Häftigt!! Vore intressant att läsa lite om vad du äter för att hålla dig i så tight form? Tips/trix?

2011-06-18 @ 21:22:36
URL: http://www.lovewater.myshowroom.se
Postat av: Me, me, me;))

Jätte skoj att höra... Tackar! :D

Aaa de kan jag ju försöka att tänka på o ta med...

I bl.a. blir tiden knall med att kunna blogga så de blir att skriva snabbt o lätt, inte lätt o hinna ta med måltiderna då.

Protien i varje måltid, kolhydrater består av olika källor som havregryn, ris, potatis, yogy, havrescones (när jag inte dietar)...Lite smakprov! ;D

2011-06-19 @ 16:48:58
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0