Känner av att man är ledig på både gott och ont.. :S ;D

Kan lätt bli förslapp när man är ledig. Har ett strukturerat liv så kan det likaväl bli kneppigt men det blir lättare att följa med stinget utan att bli förslappad iaf.. ;D


efter dietens slut så har jag fått en rejäll sukt efter sweets- and snacks men FAVVON är - havrescones med sylt och grädde... Detta är dock den största boven i de hela om kilona skulle rasa iväg..

Redan lagt på mig 5 kg sen deffen.
Vill heslt inte lägga på mig mer fett nu.. MEN en massa av muskler tackar jag inte nejj till. ;P

Och jag har deffinittvt lagt på mig muskler sen dess jag började lägga på mig... And thats feels så freaky fucking good!!!!!

Dagens muskelgrupp som inväntas nu;D blir BEN O VADER!! ;D

SE YAA!! - sola vidare nu!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0