Cardio, 2-rundor till gymmet,och en massa spring!!!

Har det varit i dag... =D men en massa med leende på läpparna och ett gott humör har de varit... Samt en svettig kropp som nyligen fått sin efterlängande dusch!!!! ^.`

Vaknade upp och tog mig ut på en promenix i dag igen innan frukosten. ;D passar ju på när jag har

möjligthet till det , vetjag!! Nu när jag är ledig några dagar.... ^^

Efter att frukosten vart nere så drog jag vidare till maxi-småhandling, sen hem, sen vidare ner till

byn för att besöka Apoteket.... har Astma och en av mina mediciner var slut så de blev att inhandla mer. 


Efter hemkomsten igen... Så var det gymväskan och ut igen och ner till gymmet för möta upp

Amanda- för att vissa henne gymmet, och de olika övningarna som hon ska köra om hon bestämmer
sig för att börja. Alltså fick hon en genomgång i dag och prövning givetsvis.


Grymt kul att visa vad man faktiskt kan! =D / och kul att det inte bara är dumma fördomar man får,

så att säga. :)

Och jag kan glatt säga att Amanda hon har bestämt sig för att börja styrketräna! Så nu är det bara

schemat som hon ska få och Köpa medlemskort så klart!! :0)

/ Sis klippte till mig igår;D nyfriserad I meant!!!




Iallafall....

Efter att ja lärt upp tjejan så var det direkt hem igen för att fulla på den hungriga magen inför MITT egna gympass som vart (BOOBIS)-Pecsarna så allt få sig en rejäl omgång!!!!!!!!!!!

Hard and heavy It was.... =D and that feelt soo good!!

Nee nu kallar sängennnnnnn igennn! Sao ha de för jävligt nu, eller bra...;D 

See yaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0