Awesome!! ^.`

Trött som faaeen i dag iaf i nuläget. ;)

Lyckad-lyckad-lyckad vecka!! både i gymmet och min systers student som försigick igår.... Awesome it was!! Grattis ännu en gång min stora-lilla syster !! <3 :DD

Ooo helt typiskt aså... Vi kommer dit till (K-stad) och står där o väntar på att hon ska springa ut.... ;D som jag helt plötsligt upptäcker när jag tar upp kameran att de j*dra batterierna håller på att dö ut... =OOOO höll  ju på att dööö!!!

För en gångskull när ja tycker den är som viktigast så händer dock dettta.. :S men men jag vet ju hur man spar på batterierna (så de håller lite-lite längre) vid nödsituationer så lite bilder fick jag allt. =DD

här kommer nån bild ;D

Får slänga upp fler sen ur nästa bloggande för nu, om ni inte är på fäjjan för där är det ett par!! =DD
Have a nice day!!

Se Ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0