varje gång blir jag lika förvånad!!...

Tror absolut inte att de spelar någon roll om hur många gånger jag kör hög reps-och känner eller rättare sagt... hur JÄVLA MÖT DE SVIDER, gör ont som f*nn ju!! haha... eller hur självförvållat.... men fy fabian vad gött de är!! ^^

Verkligen hittat min grej, min inspiraton till att bli så bra som jag kan bli i byggning.... Inte någ med det, Man bli ju snygg med tiden med, tycker ni inte!! ;DD



 Yaa baby fotade näst intill som vanlig (nu förtiden) själv igen nere på gymmet då jag averkade ett rygg-baksida axlar och biceps pass... ANDDD i `m just saying... I was on fire!!! =P


Fluffig men grövre och starkare, de är jag allt!! =DD

If I train like I do now It can only be better... :)


Yeahh well, have a great evening now!!
About one hour I work. Today is the evening so

Se yaa!! ;))


Kommentarer
Postat av: klara

Åh din blogg blev ännu trevligare att läsa nu när du fått upp ny design. Älskar blommor så jag gillar din header :)

2011-07-10 @ 15:54:02
URL: http://www.lovewater.myshowroom.se
Postat av: Me, me, me;))

Ooo aså de gör du, kul. :)riktigt trevligt att höra av mina läsare också. ;)

2011-07-13 @ 19:37:27
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0