Läge för vila...så vilodagen var välförtjänt to day!! :))

Arbetade morgonen i dag så jag var hemma tidigt för en gångskull. :))

Och vilodag från gymmet i dag med... hade fundringar på o köra i dag med ( om energin ville sig)

men neee, kroppen ville vila i dag. ;) så som jag kör o slänger med en så måste den ju får vila i bland.. ;D


Från är återkommande- Men då tränar du vardag då??... - Nejj.. de går ju inte, jo kondition är en annan sak men uppbyggning av muskler -så är vilan VÄLDIGT viktig! Och glöm ej... Att vid vilan så växer du! :D

Vart ledig i måndags, tänkte då ta o sola men de regnad ju den dagen. I dag vid hemkomst tänkte jag steka i solen-jätte fint väder är/vart det i dag...

Men, men....... Sängen har/är min bäste vän i dag!! :) Sjukt pömsig, trött i kroppen. och som jag nämnde på fäjjan... Sover ksiten ur den-sängen alltså.. =DD

Imorgon blir det ryggfaenn och biccorna på listan-GOGOGO!!
Hoppas energin,glöden och återhämtningen i dag hjälper till lite! ;))



Yaeee, Well, Well. *sovgjytt* ;D
Se ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0