Jobbelijobb och sovelisov.... ^^

jobbar konstant nu sen jag började.... Jobbat hos de äldre nu i 1månad, så nu har jag allt fått lite flytt på de hela....Härligt... ;)

Denna helgens jobb så vart de mest kvällar men förutom i dag då de vart morognen(dagsjobb)...
 o då fre, lördags kv-jobb. så på söndan, elle i dag då, så var jag riktigt trötter...


Riktigt svårt att komma upp ur sängen i morse... :S /e en morgon människa så de är inte likt mig alls... Så aaa jag vart riktigt tröt!! :S

Hemkommen efter 3tiden i dag, nice... =DD
Hyfsad tid men måste dock säg att de kändes helt werid....:S jo, för att jag ej fick uppleva Helgen överhuvudtaget .... 

men men... :;) kanske därför att ja sov och ätit gott i dag med... ;P
Träning... nepp den fick läggas på hyllan för att *överladdas till i morgon ist* ;DD

nee men bestämde mig för att ligga o låta mig vila i dag och få ut ett bättre gympass i morgon ist.. :D 

haha sover "blundis ur mig"

;D
En bild på mig påväg hem på cyklen från jobbet. ^^

flum!!!!!!! ^^

Som ni ser så har ja ju haft det riktigt kul bland mina kuddar o grejer.. ;P
åt saftig kvällsmat för en stund sedan nu så hoppas på energisprutt för benpasset i mooonbitti!!!
Yeahhh buddy!!! Fredags flummmmmmmmmmm bilden, vetjag!! ;D


Se ya all!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0