Har ett litet,litet ben spruckit i min hand!!?

Jo, jag börjar undra... på översida på min hand gör det så in i bövelen ont när jag ska ta tag i saker, typ lyfta något och lite sånt... :/

Lite knäckt ble jag allt när jag skulle börja med uppvärmingen för ett bicepspass, Oj! de gjorde ont i handen min... =OOO

Tänkte... HUR SKA DETTA GÅ!?

Men desto högre jag stegrade desto mer släppte värken, så jag beslutade mig för att köra på ändå!

Kände av försiktigt och fortsatte gå högre tills jag kom på dom vikterna som skulle köras... Fick dock Tänka på utförandet med vänster näven.

Gick bra ändå.... Var bara lite tråkigt när jag varje gång släppte vikterna efter varje set då min hand värkte som ett as!

Hade utförandet gjort ont så hade jag inte kört biceps och de gjord de inte.... Ba vid släppningen!
Därför tog jag beslutet till att fortsätta mig genom passet. ;) 


 
Japp. ;D biceps (som ni nu anat) var på menyn idag men också baksidaxlar!



2:ra övningen här ja! 1 vecka kvar på "tunga vekan" Kör 2 veckor på var, 2veckor högreps o 2v tungreps!



Efter frukosten igår morse så vägde jag någ lite över 70kg, för vågen visade 69,7kg innan dess.. ;O
Kanske går ner lite,lite till nästa helg för ja går alltid upp när kvinnoperioden är! :S haha.


Aajust de... min hand! Får la kolla upp ifall de har blivit en liten spricka i benet i handeni med de gör
så in i bomben ont. Sen är ju frågan när jag har tid... hitta säkert nån lucka.  Får ju ta mig till röntgen o tjecha läget iaf.




Ha de nu bäst!
Se ya!


Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Du kan ju inte ha ont i handen om du ska fotas, för där behövs ju verkligen händerna. ;-)

2011-07-24 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0