Ett riktigt mjölkigt gympass de vart de, kan jag lova!! :S

Jaaaa, fy FABIAN vad ONT de gör Och vad mycket vilja-mentalt de krävs för att man ska kunna köra hög-reps (repitioner)!
Man fattar någ inte det fören man själv har varit med om ett riktig mjölkigt *mäktigt* pass själv...

Ajemensan! - i dag börjar veckan med högreps!! Så Fler gånger om kommer det bränas i muskelgrupperna kan ja lova...

Jag föredrar tungt förre högreps-som ni alla vet! ;)
Men tycker även om att kunna reppa ut i de sista...
Går någ i perioder!?



I morse vart jag redo att köra men Fortfarande kinesögona kvar... ;P

But... HEPPHEPP!!!! -let`S gooooo and hit it!!!
(vilket jag gjorde) =P  Biccor och baksida axlar blev ihjälslagna to day!! ^^

Repade mellan 16-20reps!

hahaha vilken härlig "underbild"
guddd.... ^^


HEPPHEPP!! =DD
Körde baksida axlar efter att biccorna var slut, helt slutkörda!

Härligt värre.... Körde 10min flåsss---cardio HÖGT tempo-brände 115kcal... Not so bad på 10minutas inte..HEPPEHEPP!! =P


/ Mitt  nya måtto: SKÄRPNING! Nu måste jag tamed f*n skärpa mig! Jag måste träna hårdare bättre, mer flås mer förbränning... Naejjjj! skärpning nu Madelen!





Åter till något annat!
Gårkvällens rabalder.

Jag skulle jobbat hela helgen med men de blev inte så imed jag redan hade jobbat alla timmar som man får på en mån... HAHA aa så jag fick med andra ord inte jobba mer.. =P
Så fick äöndra om mina planer.. Vi, jag och sambon planerade dagen ihop.

de blev massa äta-gott och filmmmm.
Och en runda till Ekohallen med! =D

Där jag fyndade mina nya kläder..

ASÅ sjukt bra, köpte 2leggings, 1 långtröja och 1långärmad tröja för under 400kr!

SNACKA OM FYND! =D



Testade en nyfrillis igår, trode jag uppfann något nytt men sambon tyckte de så lite läskigt ut! =D hahahah

jee I know. bättre på de vanliga visset va.. ^^

Ha de gott nu!
Se ya! :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0