Cardio och ett hyfsat gympass avklarat och bara...

kvällen kvar av min lediga dag.. :S Men skönt och bara va, har det varit iaf! :D
Vilket J*vla väder... =oooo helt sjukt med regn har det ju varit i dag.

Men men de stoppar inte mig. ;P

Jag drog på mig lite mer kläder än vanligt och paraplyet i hand, och efter kaffet så var det ut och gå i 50-55min unjefär var det... Hemkommen som en blöt fisk och svettig som ett as..  Gott de!! ;P

 aa håret var inte blött för luvan var ett bra täcke, så att säga! ^.`

Hittade en bild på mig som jag tog när jag ba hade tränat i 7-8 månader... En ryggis bild kommer här:
 Inte allt för mycket muskler men hård träning redan där... För att uppnå de lilla som syns där!
grymt och se utvecklingen.... Men långt ifrån nöjd!

Körde Rygg och triccorna på gymmet i dag.
tänkte faktiskt (växa);P vila från gymmet i dag med( vilodag i går ju) för att kroppen verkade vilja det...

Dålig på att lyssna på den i bland men tänkte så som så att ta en cardiorunda för en bra start på dagen sen träffa kompisen.

men inte så nicke... ingen träff med kompisen och ingen vila.. ;D
Kompisen träffar jag i moon och ett rygg och triceps pass blev det med i dag.





;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kört hög reps nu 2veckor, sen vänder ja och kör tungt i 2v...
Min vikt den ligger på 69kg nu som tyngst.

*I wish I could go on a diet now and compete in fall but my money doesen`t say much right now.... honestly it makes me so sad*...

But when I go up on stage, I will give everything I have!!!

Count on it... =DD
Have a good one now!
Se ya!!

Kommentarer
Postat av: klara

Grymma muskler :) Hur blev det med den där fototävlingen som du dietade för? Har de bilderna visats i tidningen?

2011-07-17 @ 15:24:48
URL: http://www.lovewater.myshowroom.se
Postat av: Me, me, me;))

Tack! :)

Den 27 febuarie kommer Mars nummret ut, nästa år. Så tyvärr ett tag till. ^^ Men då är jag med... O alla andra med förstås.. ;)

2011-07-17 @ 16:40:44
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0