posering! :)

Jobb,jobb,jobb!! ;) är de inte skolan, eller plugget så är det städning. planering. Julklapp in slagning. Matlagning, julbakning m.m
hehe Jag ni ser..... de bara rener på med sysslor här ju! ;P



Dena veckan är det tungt. Så alla passa ska va få reps med tunga vikter. ;))
Körde ett awesome pass i dag!
Körde Biceps o triceps = sjukt ,många Pb; B-) kände mig riktigt stabil i dag! aa sjukt va awesome de känns! =DD
Biceps kunde jag hamra på som bara den på tunga.-normala vikter denna gång. + Pb där med! ;D

Sjukt härligt!! I feel I freaking awesome feeling Hon! ;P
Nylgen hem kommen /eller ja inte nylige men Känns nästintill somdet.

Kom hem och direkt började på maten, när det vart ffärdigt så va de käkedax sen fotoöverladdning o nu bloggen! ;D





Pillade till naglarna med i gårkv, blir lite senare nu denna veckan. Sambon jobbar ef.m med så då blir de lite sådäran. :S


 


Kände mig lite o tunn i mån, inget tryck på som ja brukar ha... Men de var nock ba en vilogrej för de har kommit tillbax  nu, vet jag! ;))

Körde armpasset i morse, o sent ef.m. gjorde ja ett poseringaspass hemma. ;) Känns såå mycket bättre nu.
Känns så mycket roligare nu med när musklerna på benen har kommit fram lite och Känner när muskelrna späns o.s.v. ^^ anywhy... It feels great!! :))

En snabb bicepsbild efter G-passet....



Poseringslatcho pix: ;)
   
***************************************************************

Med dessa bilder avslutar jag denna blogg. B-)

Good Night!
Take Care!
And.... SeYa!!! :))

Kan köra av armpassets övn i morgon, måste nanna nu! ;)) Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0