Klockan slagen, Examen tagen!

Klockan Nio i dag vart skolavaslutningen. Vilket betydde att vi skulle vara där en bra bit innan så jag kunde ge min lille chäst till lärare.:)) ja o en liten chäst d vart det allt. ;)


Yeahh,Yeahh, nock om det! ;)

Och bara för det ja har *As träningsvärk i tricepsen* så jädra i!! =00


helt sjukt vad underbart de är . ;P Typ vadå ett helt insane workout gjordes i förgår tro jag de var.. hm .. HAHA lätt o glömma! :) ifall nu när jag vatt uppjagad för examen. m.m . ;)



Helt otroligt vad livet-minnen flyger SNABBT förbi mig när ja stog där uppe och tog emot mina slutbetyg!
men skit skönt ju. !! B-)

Många duktiga elever, samt personal  var som stod o sjöng inför allehopa. :)
 <3 fina de är. ;)



 och en liten chäst från någre lärare för mitt enorma ork och drivhet, jätte fint skrivet och lite pennor till nästa skolrunda som blir HT12. =0 XDDDDDD

Denna vecka är de låga reps och tungvecka som gäller. Så har kört d nu, vilket ha resulterat till *apa* till tränings värk (gjort många Pb)  nästintill få ja kontakt ba om jag tittar på hantlarna ju. B-)  lätt nice! 




Marina-systern, fick lite friaretyglar när hon klippte mig i tisdags. =0 AHAH XD aa vad ska jag säg?... 
mm.... De blev la dock först lite fel och lite missar här o där men så är det när man är för snabb. ;P 
......
....
Ne men hon är verkligen skit duktigt! 
 
Yeahh, så är ser ni de nya cutet hon gjorde på den ena/mörka sidan.



 
alltså någre hack på ena sidan och en andercut fick hon till iafall. :)
And yeahh ;) Im happy! ;)



      * Blev tyvärr ingen skumpa o middag och utgång i dag. Men ja hänger abslut inte läpp för det... (ingen mening till det) Ne för istälet blev de En god utemiddag och fika och sen vart de av till Biografen. ;) Jag o Jessi såg Happy Feet 2 i 3D. Därför 3D glasögonen på bilden. ^^



and yes, the Christmas itenjs Christmas without Christmas presents... =)) Annd I just love when they are wrapped in. Its so pretty! ^^





I går körde jag baksida ben, vader, och mage!
OO mitt ända ord är *Oooo* ? kan man få en så  himelsk träningsvärk i ett baksida benpass ?? 
OOoo ja, lätt att man kan. ;D 

Men de krävs mycket svaga o vacklande ben hem från gymmet sen!
Och givetvis hård träning. B-)


Körde lite nya övningar för o hamra baksiudan på annat sätt.
Med andra ord körde mesta dels nya olika sett på nästintill de samma öveningar, bara de att du

håller positionen på ett annat vis vid vissa utföranden.


Då du gör det. Får du tryck och muskelfibrer att arbeta på ett helt annat viss än vanligt.
Vilket då resulterar i att DU får denna *as* värken i dom dagen efter! :S 

BUT you know
*No pain NO GAIN*.... I like!



Hittade mitt gamla diadem, som har en del utsmyckning på... Än vanliga Diadem!
Lättare o ha det nu när ja undercut.
För de som inte vet vad en undercut är, så är det: en midre lugg under resten av av luggen.
De bästa är ju att man kan variera.








 <3
Dont forget to Love eachother!
Take Care!
Love, Peace, and kill the weights!! B-)




Se ya!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0