Julafton=sockerrus!

Haft en bra Exam. En bra helg. En bra julafton. :)

Avslutar denna Röda-måndagen med Victoria`s secrets fasion show* -härliga vingar. ;))

 student foto på komvux, med Tess o någre till som också tog studenten! :) 

ne men hur ska jag börja nu då.... :/
Hm...




Jo. ;)) livet de leker.
Framtidsplanerna i nuläget ser ljusa ut. Och allt där till hoppas jag på ett bättre.


:( Så att säga... Min Katt-Crimson är sjuk. =( Har varit rikigt dålig de sista dagarna nu.
Inte ätit, bara vatt slö o legat o slumrat. :/ Ahh mitt lille hjärat.<3 <3 <3

nu har ja/vi gjort allt vi kan för att få honom bra igen.
vätska, mat - mjölkersättning får ja ge honom. 
Inte förrens i dag kunde jag pusta ut lite. 1:a dagen han visade livsglädje, igen en gnutta. :))

 ..... men nock om det... Varken vi eller han ger upp så de kommer ordna sig! <3



I dag tänkte jag, jo ett foto på my stomach är ju bara ett måste efter all julkäk o godis(vart dock inte möt godis ja tryckte i mig, knappt nåt... Vilket bodar inte så gott för nu går ja runt o vill ha sött. :/  
   
en spänd o en ospänd mage.
Kände mig tanig i morse, eller rättare sagt en Madde-utan nåtryck i lemmorna. ://
Man kan inte begära allt. ;)


På Julafton vart vi först hos hans sida av familjen sen var de min halva på kvällen. :)

Japp en såkallt snabb uppdatering så här dax.....vatt och fortfarande är ganske slö och matt i kroppen. Vilodag från gymmet i dag. Behövd må ja säga! ;S


Take Care and have a nice evening!
SeYa!! ;D))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0