I`m struggling to get better and better!!

Rörd av alla fina komplimanger jag får av vänner och lärare... Min färd påväg till det jag vill bli har varit lååång! Och kämpig, men tar stora steg närmre vardag! :)) Vill bli behandlings assistent!



*Och stor och stark* ;DDDDD

Lite käk bilder på vad jag äter "just nu"kommer här...^^


duling(kyckling) ;) p-mos,lök och ägggröra!

lite p-mos(återigen) ;) och duling! =P

här vart det ett test mål inför nästa diet för att se hur möt fett jag skulle trycka i mig sen. 35g fett av: äggula och kokosfett, nötfärs och broccoli!


Matkorn,äggvita,duilngklubba och sist men icke minst, de stora B:et-Broccoli! =P



Både i går och i dag var det ett super bra gympass!! =O otroligt gjyttigt!!^.`


HÄHÄ- doing triceps here! /it`S hard to take photo by my self! ;)

blev ett riktigt fotosett med i dag! ^.`
And: I trained my legs,calvs, and triceps. Like you`v seen! ;)



Latcho race now!:D




;P yaeeh.


haha jag blir aldrig nöjd... Hittar så möt fel eller "vill ha mer på" ställen så tror det eller ej men så

kommer det någ alltid va! men oavsett så ska jag skapa mig den kropp som jag vill ha och på

vägen dit... får jag så mycket kunskaper om ... aa.. Allt inom träning och lite där till och förhoppningsvis tillräckligt för att vara iaf "lite" njöd på scen också! :D



Sitter nästintill och jämrar mig nu för den enorma träningsvärken jag har i RYGGEN!! och näsintill i

hela överkroppen.... FAN VAD UDERBART!! MEN LITE SMÄRTSAMT samtidigt... måsyte vatt T-baren

som gjorde denna konstiga t-värken... ;)


Blev verkligen en riktigt BAJS-BILD(URSÄKTA SPRÅKET) HAHAHA E NAJ.. ^^

men fick inte till det med kameran.. ljuset de trycker ner bilden men men kämpar jag för att bli

bättre och bättre så kan väll inte nåt ljus till sist trycka ner mig längre. ^^ I wish!
 Have a good night!

Se yaa!
^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0