När man ingeting väntar sig.... Kommer mycket gott!! :D)

Suveränt!!

Mycket kul som händer nu...=O))
Tomorrow beställs de tid för min efterlängtade tattuering. :DDD
Mer änväntat på kontot! ;)
Påbörjar min diet snart. Fun-fun-fun! ;PPP

Dagen har varit sig helt blind på att behålla fokusen i skolböckerna (när ögona håller på att gå i kors) :/


Många sidor att genom gå innan jag känner mig nöjd inför att göra ett prov... Ecdl prov på fre... scarry but intressant imellanåt! ^^

Så med Korta ord och meningar har de gått åt en himmla möt tid åt plugg i dag. 
Många sidor att gör o dona med! 


Körde ett cardiopass i morse innan frullen. Nice! =))



Efteråt vart spenderade jag en j*dra massa framför kameran för att visa mina nya Big Sam byxor o shorts! ;)

Invigde byxorna på cardion! ;)
 De står förstås Big Sam på de gula sidorna! :)

 gSam! ^^

Nu shortsen: =D

Flexing you know! ^^


Inte så pjåkig för att vara på 71,5kg.... =O  :S

 
Min plan efter att de nya brallisarna hade blivit fotade, blev det en liten kroppskoll på överkroppen med.
 så ser shortsen ut på sidan.. Glömde ju den bilden... Den kanske skulla vatt först men SKIT I det! ;)))




En triceps pose med en arm. ^.`

Och en såkallad chest pose med! ^.`

Fått lite ont om tid i dag med att hinna med allt i dag.;) You know it`s true talent (now) to day ju... ^^
så samtidigt som jag bloggar så är de spännt framför tv:en med!  hehe



Samtidigt som mina träningskläder kom i går så fick man en kepa på köpet... En vit Big Sam keps som jag hade på mig påväg hem till Frissan(lilla systern min) .... klippklipp. ^.`
Marina fina! <3
Och

Min goda moder! <3 ;))
O lille jag i kepa! ;P

 En helt sjukt Boaycream som luktar passionfrukt..MM mumma! ^^


HAAHAA nee manm de vart ju som tusan med bilder i dag de blev.
När tiden hos Tattueraren är bestämd kommer jag visar vad o vart den ska sitta, läggs ut lite bilder här på det. :)

Tre av måltiderna blev fotade i dag: ;)) lookilokki, and likeylikey! ;P

ugnsbakad potatis på lite olja o krydda på o vips in i ugnen.;P
Serverades med stekta ägg i dag!


O här är det Nötfärs med Ris och broccoli och lite vitlöksås till. ;P


men inte ska ja ljuga inte... =O Åt 4st bars och lite (soltorkade) apprikoser och slutligen
ene COca Cola ZERO
;P



Sleep tight and goodnight! ;D
Se yaa!!





Kommentarer
Postat av: klara

Kul att du kommit igång med skola igen :) Hoppas det blir bättre med migrän/huvudvärken. Vad är det du ska dieta inför nu? En tävling? Du borde ju anmäla dig till BMR modelltävling som Gymgrossisten håller i :)

2011-09-01 @ 20:30:26
URL: http://www.lovewater.myshowroom.se
Postat av: Me, me, me;))

Ja visst är det. :) min sista termin innan jag sticker vidare på högskola. =D

Tack!

Aså de tycler du?;) njaa modeltävlingar de vet i f*n i fall de är mitt rätta jag.fast ja vet ju ej hurdant dom går till än så !!?



Jag ska dieta för mitt välmående men också för att det är mycket knepp om ens kropp innan man kan på ett ungefär hur man ska räkna ut hur den fungerar vid dietsammanhangn.

Och för att jag inte ska behöva hålla på så länge nästa gång inför en tävling eller något så droppa jag av fett nu.plus att massan har växt nu med... Spännander o se! :) / Jag kommer förklara det på bloggen sen!



Ha en awesome day/Klara! =)

2011-09-02 @ 07:48:57
URL: http://aboutmypassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0