Fredag! ;)))

Så det kan gå... De har varit en helt *vild*vecka denna veckan tamed f*nken. ^^

Första: Kan jag inte komma vidare i mitt arbete förrens boken den kommer,

Sen: Spenderade jag en heldag på sjukhuset mitt i veckan.
Sen: En massa fifflande med folk-olika nr man skulle kolla upp..
Sen sist men inte minst: Tappade/ blev KAMERAN borta/ (stulen)...


Plus att min beslut ångest/med stress relaterat,har vatt och hälsat på hela veckan. :/

och medans detta har förekommit så har en eländig huvudvärk varit kvävande.... Sjuk jobbig har den varit.

Har migän men detta har inte varit den samma vanliga migränen så... Jag antar att stress/ångesten o grejer har också med den att göra!



Men....




VILKA UNDERBARA GYMPASS! :DD 

VILKEN UNDERBAR GLÄDJE, =DD

I BÅDE MUSKLERNA OCH HUMÖRET O ALLT SOM DÄRMED SOM tillKOMMER!

Hell Yaehh vad härligt! :D

Det har varit sådan glöd i mig så ja..... HAHA nästintill har spruckit!! ;D



HEPPHEPP! ;DD



Ja har nu börjat o dra in tajtare på min mat så jag inte ska lägga på mig meri onödan...
Vilket jag redan har kännt påmig... Gjort lite såkallat ombyten med maten också, vilket ger bra resultat. Great it is! ;)



Plus, att:  jag ska....tattuera mig! sone now I hope. :) 

Har de öppet i morgon så beställs de tid för min tattuering. Härlig värre...=D

Fan de kommer någ ömma. :S





Lite bilder från antingen dit/på/ eller på väg hem från gymmet bilder! ^^


På väg hem från skolan! skallepang som heter duga, de hade jag. :(




/Jag kommer deffinetivit att lägga upp bilder på tatton lite senare. :)
Så ni får se vilken fin skiss jag gjort som sedan blev "the one" ^^


I morgon blir det jobb på förmiddagen, så upp tidigt och hemma vid 15.00 igen.
Efter det blir det många fina och roliga visiter. :):):):)


Hard and Heavy it was throughout the week. 
On Sunday it`s back to many repitioner again. ^.` 

Se ya!! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0