already Torsdag!!

Varit en bra dag. Gymmets tid bestod av ryggaf*ennnn, baksida axlar och lite mage.  HEPPHEPP!! ;D

Redan i förgår hade jag mina funderingar om ifall ja skulle köra benen nu ikväll ist för i morgon men
det blir både triccor och ben i morgon ist. Så benen får vila lite til. ;D

Imorgon är min första lektion, ECDL! Spännande! ^^


********

Ett svettigt leende från morgonpasset bjuder jag så klart på! ^^

Kände för "fromkoll" haha om man nu kan kalla de för det. Naj, jag tog bara någre bilder på rygga f*en och magen i sport-bh.Ps: gjorde de bästa med mobilen iaf.. =P

 
:/ Känns lite tråkigt att dom är försvagade,o andra kroppsdelar med men bättre har dom oxå blivit!  Men den som väntar på nåt gott får lida pin! ^^





And HEPPHEPP-


Neehee du, de går ju inte för sig att avsluta detta fina bloggandet med en alvarlig bild inte! :)

/Ska bli så sjukt kul och se hur resultatet blir nu nästa gång för om ett litet tag till så ska de slippas till på formen!=D

sleep tight!!


Se yaa!
:)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0